מחלקות החברה

 

מחלקת שירותי ייבוא
מחלקת היבוא הנה נדבך נוסף בפעילותה של קבוצת מפעלי לחמן, המובילה את שוק המתכת מזה למעלה מ-60 שנה. כל מוצר העשוי מתכת, גדול וקטן כאחד, מכל תחום ולכל מטרה, מיובא על ידי הקבוצה תוך הוזלת עלויות הרכש והקפדה על איכות מקסימלית. הלקוחות מתנהלים מול גוף אחד העוסק בכל שלבי תהליך היבוא הכולל גיבוש הצורך, איתור המוצר, איתור הספק, ניהול מו"מ, בקרת איכות ואספקת המוצר לבית הלקוח. כמו כן נהנים הלקוחות מחוזקות נוספות של מחלקת היבוא:
◊ הוזלת עלויות הרכש כתוצאה מהיכרות מצוינת עם שוק מוצרי המתכת בארץ ובעולם.
◊ בקרת איכות מקצועית בפיקוח מהנדסי הקבוצה להבטחת איכות מקסימלית של כל מוצר טרם הבאתו לארץ.
◊ תנאי אשראי אטרקטיביים במיוחד.
◊ גיבוי היבוא בייצור מקומי במפעלי הקבוצה לאספקת פתרון מושלם, במידת הצורך.
◊ שקיפות והגינות בקביעה מראש של מחיר כל מוצר מיובא טרם הבאתו לארץ וצמצום אי הוודאות אליה חשוף הלקוח.
◊ ניהול מקצועי של מנהלת מחלקת היבוא, גברת מירה נבו, מחלוצות היבוא מסין ובעלת 15 שנות ניסיון בתחום.
שילובה של מחלקת היבוא עם מפעלי הייצור מאפשר לקבוצת לחמן לספק ללקוחות פתרונות מלאים בתחום מוצרי המתכת - מייצור מקומי בארץ או מיבוא מסין, כל לקוח על פי צרכיו הספציפיים, באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים תחרותיים.

 

Depositphotos_5489980_originalמחלקת הנדסה ופיתוח
בחברת מ.לחמן פועלת מחלקת הנדסה ופיתוח מוצרים חדשים (R&D) המיועדת לצורך מתן פתרונות ללקוח ע"פ דרישותיו. מחלקת הפיתוח מספקת כיום פתרונות לעשרות לקוחות קיימים. המחלקה מתרגמת רעיונות לכדי מוצר מדף תוך הבנת שאיפותיו של הלקוח הוגה המוצר, שימוש בכלים הנדסיים מתקדמים, מתן דגש על עלויות מינימליות ושימוש בצוות מהנדסים יצירתי. שירות זה הינו נדבך מכובד בתפיסה המונהגת במפעלי קבוצת "לחמן" בתחום השירות ללקוח. מחלקה מנוסה הפועלת בשלוש רמות:
◊ תכנון מלא של תוכנית העבודה החל מהשלב הראשוני של שרטוט המוצר.
◊ קבלת שרטוטים ודרישות מהלקוח ותרגומם לתכנית ושרטוטי עבודה.
◊ Reverse Engineering.

 

lahman_top_picמחלקת זיווד
מחלקת זיווד הינה מחלקה המייצרת מוצרים בעלי רמת איכות ודיוק גבוהים. מחלקה זו מנוהלת ע"י צוות מקצועי הכולל 2 מהנדסים, הנדסאי וצוות עובדים מקצועי ומיומן. פניה של המחלקה הינם לחברות וגופים הצורכים מוצרי זיווד אלקטרוני כגון: ענף ה-High-Tech, ענף ה-Low-Tech, ממציאים ומפתחי מוצר למיניהם, מעצבים ועוד... המחלקה משתמשת בציוד מודרני ומתקדם כגון מכונות חיתוך בלייזר, ניקוב CNC, כיפוף CNC וציוד קונבנציונלי רב. שילוב המחלקה כחלק בלתי נפרד מקבוצת מפעלי "לחמן" מקנה: שילוב טכנולוגי ושיתוף פעולה מקצועי הן ברמה ההנדסית והן ברמת הביצוע. איכות וזמני תגובה קצרים מהמקובל בענף. חוסן כלכלי המאפשר עמידה בפרויקטים גדולים, פריצת גבולות, חדירה לנישות עתידיות ומתן שירות מקסימלי ללקוח. בין לקוחותינו ניתן למצוא את החברות והגופים המובילים בתחומם במשק הישראלי.

 

lahman_top_pic_1_3מחלקת ניקוב CNC ועיבוד לייזר
מכילה שלוש מכונות לייזר מתקדמות המסוגלות לעבוד על כל סוגי המתכות, כגון אלומיניום ונירוסטה. עלות יכולת עבודה על פחים עד עובי של 15 מ"מ. - שתי מנקבות חדשניות המכילות מגוון רחב של כלי ניקוב, ומאפשרות עבודה יעילה ומהירה על כל סוגי המתכת.

 

lahman_top_pic_1_3מחלקת עיבוד שבבי
מאוישת באנשי מקצוע עתירי ידע המסוגלים להגיע לרמות הדיוק הגבוהות ביותר, ולעמוד בתקנים מחמירים. המחלקה בעלת יכולות חריטה וכרסום CNC, השחזה, וכוללת מכונות חמישה צירים.

 

lahman_top_pic_1_3מחלקת מסגרות
שולטת בשלל עבודות, החל מעבודות אלומיניום עדינות, הלחמות כסף, ועד להרכבת קונסטרוקציות מאסיביות. המסגריה מחזיקה ביכולת ריתוך של כל החומרים, כולל נירוסטה ופלדות. מספר רב של רתכים מאפשר לנו לעמוד בהסמכות מחמירות, בריתוך TIG ו-MIG.

 

lahman_top_pic_1_3מחלקת כבישה
המחלקה הגדולה ביותר במפעלינו, בה עובדים עשרות מכבשים בגדלים שונים. מתמחה בייצור מבלטים (שטנצים) על שלל הסוגים במשך עשרות שנים. המחלקה כוללת כבישה קרה וחמה, מצוידת בשולחנות ומשטחי עבודה מרובים, ובנויה למאסת ייצור נרחבת.

 

 מחלקת איכות ואמינות
אחראית על טיב המוצר ומספקת ביקורת איכות החל משלב חומרי הגלם המגיעים למפעל, לאורך תהליכי העבודה והייצור, ועד ליציאת המוצר הסופי. כמו כן, עוסקת בתיעוד ושיפור מתמיד של הליכי עבודה. המחלקה מטפלת בתלונות לקוח וביצירת פעולות מונעות ומתקנות לתקלות בתהליכי ייצור. מחלקת האיכות מעבירה הסמכות עובדים, הסמכות תהליכים והסמכות כלליות כגון תווי תקן למוצרים, ו-ISO 9001.

 

slide01_01מחלקת לוגיסטיקה
במהלך שלבי העבודה אחראית על איסוף ושילוח חומרים לספקי חוץ. באחריות המחלקה גם ניהול מחסן סחורות יבוא ומלאי, וכן קבלת חומרי גלם. המחלקה אמונה, בהתאם לדרישת לקוחות, על אריזת המוצר הסופי, הרכבתו ושינועו עד בית הלקוח.

 

lahman_bottom_picמחלקת כיפוף
כוללת חמש מכונות כיפוף היכולות לבצע עבודות מהפשוטות ועד למורכבות ביותר, על כל ספקטרום הרדיוסים. המחלקה מכילה מכונות כיפוף CNC וכן מכונות בעלות חמישה צירים.

 

 

 

נגישות